مجری کفپوش اپوکسی
  • دسته بندی : مقالات
  • درتاریخ : 30 آبان 1399
  • بدون دیدگاه
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

مجری کفپوش اپوکسی

اگر میخواهید کفپوشی با کیفیت بالا داشته باشید، به متخصصان سیستم های کفپوش اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهند. این شرکت اولین ارایه کننده کفسازی صنعتی( آرملات) و پیشرو در بیهنه سازی مواد کفسازی در ایران است و داشتن گواهینامه های متعدد از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، طی سالیان متوالی، دلیلی بر این ادعا است. شکل ظاهری و شرایط کفپوش شما نشان دهنده نگرش شما نسبت به کیفیت، ایمنی، روحیه و تصویر مثبتی است که می‌خواهید به مشتریان خود ارائه دهید.
مجریهای متخصص کفپوش اپوکسی، شما را در زمینه خدمات کفسازی هدایت می‌کنند که متناسب با نیازهای شما طراحی‌های لازم را انجام دهند. اپوکسی‌ها و پلی یورتان‌ها به طور خاص، ضمن حفظ کیفیت، با رقابتی‌ترین قیمت فرموله شده‌اند. تجهیزات پیشرفته ما به صورت سفارشی برای تولید محصولاتی با کیفیت بالا، برای هر نوع شرایط کف تولید می‌شوند.
شرکت آرملات، برای اجرای کفپوش های اپوکسی، توانایی ارائه قیمت‌های رقابتی، ضمن حفظ بهترین کیفیت را در انواع محصولات و خدمات دارد. همچنین متخصصان فنی این شرکت همواره آماده ارایه خدمات در زمینه شرایط نگهداری و مراقبت از کفپوش اپوکسی برای مشتریان خود می باشند. شرکت ما آرزو دارد که مشتریان از کفپوش های اجرا شده و تجربه استفاده از محصولات ما راضی باشند.
محصولات و خدمات ما
اگر در حال جستجو برای پوشش‌های کف با بهترین و مناسب ترین کیفیت موجود هستید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. ما می‌توانیم پوشش مناسب پروژه شما را ارائه دهیم. کفپوش های اپوکسی ما همه از رزین اپوکسی 100 درصد جامد ساخته می شوند، نه اپوکسی‌های ارزان قیمت و بی کیفیت که امروزه بازار کفپوش های اپوکسی را تحت فشار قرار داده اند. کفپوش های اپوکسی یا پلی اورتان می‌تواند برای پارکینگ های پروژه های مسکونی یا تجاری استفاده شوند.
از آنجا که شرکت آرملات توانایی تولید و اجرای کفپوش های پایه سیمانی و پایه رزینی را دارد، می توانیم برای مشتریان، کلیه عملیات کفسازی را ارایه کنیم. از بتن ریزی تا اجرای کفپوش اپوکسی.
ما، تجربه اجرای بتن و کفپوش را در هر نوع سیستم پایه سیمانی و پایه رزینی داریم.
سیستم‌های متنوعی از کفپوش های اپوکسی با ضخامت های مختلف و ظاهری متفاوت که هر کدام کاربردی خاص را دارند، مانند کفپوش اپوکسی با ضخامت 3 میلیمتر که برای صنایع داروسازی و صنایع غذایی الزامی است و یا کفپوش اپوکسی سیلیس پاش که برا ی پارکینگ ها مناسب است، جزئی از خدمات ما در این شرکت خواهد بود.
این شرکت یک تولید کننده و اجرا کننده پیشرو در صنعت سیستم‌های کفپوش های سخت صنعتی و کفپوش های اپوکسی است که باعث افزایش حفاظت و بهبود عملکرد کف بتنی در طیف گسترده‌ای از محیط‌های صنعتی می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید 0
پرینت
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید.
Captcha
لطفا صبر کنید...