کفپوش اپوکسی سه بعدی
  • دسته بندی : مقالات
  • درتاریخ : 11 شهریور 1400
  • بدون دیدگاه
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

کفپوش اپوکسی سه بعدی

کاربرد کفپوش اپوکسی سه بعدی یک از مسائل مهمی است که لازم است افراد در صنایع و مشاغل مختلف با آن آشنایی داشته باشند تا بتوانند از این محصول جدید و بی نظیر جهت افزایش کیفیت کار خود استفاده کنند.

کفپوش اپوکسی سه بعدی نوع جدیدی از انواع کف پوش است که کاربرد گسترده ای دارد و به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد می توان گفت به عنوان تحولی در انواع کف پوش اپوکسی به شمار می رود. می توان گفت اولین کاربرد اپوکسی سه بعدی این است که با نصب آن می توانید تصاویر دلخواهی از طبیعت را به خانه خود بیاورید.

با استفاده از کف پوش سه بعدی می توان مناظری مانند دریا را به محیط آورد در واقع این نوع کف پوش به گونه ای طراحی شده که حتی امواج دریا را نیز نمایش می دهد. کف پوشهای سه بعدی اپوکسی در طرح و رنگ های مختلفی وجود دارند و با ایجاد محیطی یکدست و شفاف کیفیت فضا و زیبایی آن را چندین برابر می کنند. در ادامه این مقاله شما را بیشتر با کاربرد اپوکسی سه بعدی آشنا می کنیم.

 

 

انواع کف پوش سه بعدی اپوکسی و کاربرد آن ها

کف پوش سه بعدی انواع مختلفی دارد نوعی از آن ها کفپوش اپوکسی سه بعدی است که در سطح آن از رزین های اپوکسی استفاده می شود. اپوکسی سه بعدی در برابر خراشیدگی مقاومت بسیار بالایی دارد و به دلیل زیبایی و لوکس بودن معمولا در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که رفت و آمد در آن جا کم است.

با وجود این که این گونه کف پوش ها دارای مقاومت در برابر خراش و مواد شیمایی هستند اما در صورتی که عملیات نصب آن ها به درستی انجام نشود می توان گفت شما را درگیر مشکلات بسیاری می کنند.

نوع دیگر کف پوش سه بعدی، کف پوش سه بعدی متحرک که بیشتر یک کفپوش اپوکسی دکوراتیو (تزیینی) است و با استفاده از نورپردازی هوشمند و دیجیتال عمل می کند. هنگامی که بر روی این گونه اپوکسی قدم می گذارید طراحی های آن به صورت متحرک در می آیند. کاربرد کفپوش های متحرک به طور رایج در تالار عروسی است و معمولا در محیطی که نور آن کم باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این کف پوش ذاتا نورپردازی خوبی دارند و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند که شکوه یک شب به یاد ماندنی را چندین برابر می کنند.

 

 

کاربرد اپوکسی سه بعدی

اپوکسی سه بعدی دارای کاربرد وسیعی است و به علت داشتن ویژگی های منحصر به فرد می تواند سبب افزایش راندمان در زمینه شغلی شما گردد. از جمله کاربرد اپوکسی سه بعدی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1. حمام و سرویس بهداشتی
2. هتل و لابی های آن
3. آشپزخانه
4. مراکز خرید
5. مراکز بهداشتی برای مثال مطب پزشکان
6. مکان های توریستی
7. رستوران ها
8. استخرها
9. شهربازی ها
10.سالن سینما و تئاتر

 

 

پیشنهاد سردبیر

کفپوش اپوکسی صنعتی

اپوکسی چیست

کفپوش آرملات

مزایا و معایب اپوکسی

رنگ اپوکسی صنعتی

 

مزایای اپوکسی سه بعدی

پس از آشنایی با کاربرد اپوکسی سه بعدی شاید برای شما سوال باشد که چه جیزی سبب محبوبیت کفپوش اپوکسی سه بعدی می شود و در واقع مزایای اپوکسی سه بعدی کدام اند؟ در این مقاله شما را با مزایای این نوع کف پوش آشنا می کنیم که مختصرا عبارت اند از:

1. نمای بسیار زیبا اپوکسی سه بعدی سبب افزایش طرفداران این نوع کف پوش نسبت به نمونه های معمولی می شود.
2. نگهداری کفپوش اپوکسی سه بعدی بسیار آسان است و به علت عدم نفود گرد و غبار در آن می توان گفت نظافت آن هزینه ای ندارد. در نتیجه تعمیر و تمیز کردن آن ها به صرفه است.
3. مقاومت بالای کف پوش سه بعدی اپوکسی در برابر مواد شیمیایی و شوینده و مقاومت در برابر خراش و اجسام سنگین سبب افزایش کیفیت آن می شود.
4. به دلیل یک دست بودن و عدم وجود درز و شکاف در کف پوش اپوکسی امکان رشد قارچ و باکتری در این نوع کف پوش بسیار پایین است. در نتیجه می توان گفت این نوع کف پوش از نظر بهداشتی قابل قبول هستند.
5. در واقع این کف پوش به دلیل دارا بودن ویژگی های بصری محبوبیت بسیاری کسب کرده است.

 

معایب کف پوش سه بعدی اپوکسی

از معایب کف پوش سه بعدی اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. قیمت بالا نسب به سایر کف پوش
2. سرد بودن سطح کف پوش
3. مشکل در دسترسی گسترده و در نتیجه بهترین راه سفارش آن است.
سخن آخر

کفپوش اپوکسی سه بعدی از جدیدترین انواع کف پوش سه بعدی است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد دارای کاربرد گسترده ای است. این نوع کف پوش به دلیل ویژگی های خاص دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه های دیگر اپوکسی است. اپوکسی سه بعدی در مکان های نظیر تالارها، استخر ها، نمایشگاه ها و ... بسیار پرکاربرد است.

به این مطلب امتیاز دهید 0
پرینت
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید.
Captcha
لطفا صبر کنید...