انواع کفپوش بتنی |  نمونه‌های مختلفی از کفپوش
  • دسته بندی : مقالات
  • درتاریخ : 7 آبان 1399
  • بدون دیدگاه
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

انواع کفپوش بتنی | نمونه‌های مختلفی از کفپوش

کفپوش های بتونی کاملاً قابل تنظیم هستند و جایگزین بسیار خوبی برای کفپوش های سنتی مانند مشمع کف اتاق، فرش، چوب، کاشی، سنگ یا سنگ مرمر هستند. گزینه های رنگ، بافت، الگوها و گزینههای پایان برای طراحی بدون محدودیت ترکیب میشوند. به علاوه، بتن بسیار بادوام، با دوام و نگهداری آسان است. اگر خانه یا محل کار شما زیر کف بتونی دارد، استفاده از این زیر بنا و استفاده از یک روش تزئینی یک گزینه مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست است.

تکیه دادن به چنین ماده سنگینی برای افزودن سبکی به یک فضا، خلاف واقع است. اما بتن یک احساس اثیری میدهد. رنگ و بافت آن کم قمر است و سطح صاف آن به احساس باز بودن هر اتاق کمک می-کند. این کار در حمامی که میخواهید فضایی شبیه به آبگرم را القا کنید به زیبایی کار میکند. همچنین برای دفاتر و اتاقهای ناهار خوری که حتی اگر مملو از افراد باشد باید احساس بزرگ نشان دادن شوند نیز عالی است.

در این مقاله میخواهیم شما را نمونه‌های مختلفی از کفپوش آشنا کنیم تا درهنگام خرید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بتن لکه دار خارجی

مقرون به صرفه ترین روش برای ایجاد صنوبر در مسیرهای بتونی، راهروها، پاسیوها یا حیاطهای بتونی، استفاده از لکه بر روی بتن موجود است. سپس کف را با مهر و مومهای با کارایی بالا و غیر زرد رنگ که کف شما را برای سالهای آینده تضمین میکند ، طراحی میکند. اگر واقعا میخواهید ظاهر کف خود را کاملا سفارشی کنید، درباره راه حلهای دیگر برای فضاهای خارجی از میتوانید از مشاوران ما در زمینه کمک بگیرید.

 

بتن لکه دار داخلی

یک کف بتونی مورد نظر معمول که در خانهها و مشاغل قرار میگیرد، کفهای بتونی رنگ آمیزی شده داخلی است. تفاوت بین کفهای بتونی رنگ آمیزی داخلی و خارجی مراحل اضافی است که ما برای ایجاد احساس یک سطح (کاملاً تمام شده) انجام میدهیم. اگرچه کف بتونی است، اما به نظر میرسد که روی مرمر یا کاشی از قبل ساخته شده قدم میزنید. این کفها به صورت براق یا ساتن در دسترس هستند و صاف و سازگار خواهند بود.

اپوکسی فلزی

زیبایی کفپوشهای اپوکسی فلزی از قابلیت انعطاف پذیری طراحی آنها به شمار میرود، میتوان آنها را به کف مدرن تبدیل کرد که میتوان از متفاوتترین اپوکسیها نام برد. تصویر نشان داده شده یکی از رنگدانههای مروارید است. برای نمونه انواع مختلفی از طرحهای اپوکسی فلزی، به سایت ما مراجعه کنید.

 

پوشش‌ها

پوشش‌ها معمولا در فضاهای خارجی استفاده میشوند و صدها نوع مختلف وجود دارد، سنگ فرش مصنوعی، عرشه کول، فناوری Pebble از نمونه‌هایی از این قبیل هستند. پوشش‌ها همچنین می‌توانند در زیرزمین‌ها استفاده شوند. با ما تماس بگیرید تا هنگام بازسازی فضاهای خارجی خود، در مورد همه گزینه‌های پوشش خود بیشتر بدانید.

 

طبقات گاراژ

متداول ترین نوع کفپوشها که نصب میکنیم کفهای اپوکسی "تراشه تمام رنگ" هستند. ما همچنین راه حلهای مقرون به صرفه دیگری را برای کفها از جمله کفهای دو رنگ، تک رنگ مانند کف پوش ضد گرد و غبار، ضد آب و تمیز کردن آسان است که ارائه میدهیم.

کف کوارتز

معمولاً در مکان های تجاری در مناطقی که یک کف زیبا و در عین حال بسیار کاربردی مورد نظر است، استفاده می‌شود. این کفپوش‌ها از مقاومت بالایی در برابر ضربه و سایش برخوردار هستند و همچنین خواص ضد لغزش را در طول سال حفظ میکنند. آنها معمولا همراه با یك پایه جدایی ناپذیر برای قابلیت تمیزكاری و نگهداری آسان هستند. کمبود درز در این کف‌ها باعث ایجاد یک سطح طبیعی ضد میکروبی می‌شود.

کفپوش تراشه اپوکسی

کف پوش تراشه ها که معمولا در گاراژها استفاده میشوند، میتوانند در بسیاری از فضاهای دیگر نیز کاربردی باشند. این کفها از یک آستر اپوکسی، لایه پایه، پوشش تراشه رنگ تا 100٪ با یک لایه درزگیر برای قفل شدن تراشهها در جای خود و یک پوشش بالا پلی اورتان با عملکرد بالا و ضد خراش تشکیل شده است.

 

اپوکسی استاندارد

کف‌های اپوکسی استاندارد ما از 3 لایه آغازگر، بدنه و پوشش بالا تشکیل شدهاند. این امکان را برای یک کف ساده و در عین حال با عملکرد بالا فراهم می کند. این کف‌ها تقریبا در هر مکانی قابل استفاده هستند. داخل منازل، نمای بیرونی، واحد های تجاری / صنعتی و غیره...

 

بتن صیقلی

مقرون به صرفه‌ترین روش برای آراستن فضاهای بزرگ، صیقل دادن دال موجود است. از طریق مجموعه‌هایی از سنگ زنی، پرداخت و درمان‌های شیمیایی، این بتن‌ها می‌تواند یک دال بتن خسته کننده را به یک قطعه درخشان از کف تبدیل کند.

به این مطلب امتیاز دهید 0
پرینت
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید.
Captcha
لطفا صبر کنید...