کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی
  • دسته بندی : مقالات
  • درتاریخ : 1 دی 1399
  • بدون دیدگاه
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی

کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی یکی از انواع کفپوش های بسیار مناسب برای مکان هایی است که پاکیزگی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است از جمله سرویس های بهداشتی که محل رشد انواع باکتری و میکروب است.
این کفپوش ها امکان شستشو با مواد شوینده قوی را به شما می دهند بدون آن که در کیفیت آن ها تغییری ایجاد شود. علاوه بر آن به کارگیری این نوع کفپوش ها باعث می شود تا سرویس بهداشتی خانه، محل کار یا اماکن تجاری بسیار لوکس و شیک به نظر بیاید.
امروزه نیز که جامعه درگیر بیماری کرونا شده است و رعایت بهداشت در بالاترین حد خود مورد نیاز است، استفاده از کفپوش های اپوکسی سرویس های بهداشتی به آنتی باکتریال بودن محیط بسیار کمک خواهد کرد.

 

تفاوت کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی با دیگر کفپوش ها

همان طور که می دانید در گذشته به منظور پوشش کف محیط هایی همچون سرویس بهداشتی، بیشتر از کاشی و سرامیک استفاده می شد اما باید گفت این موارد امروزه جای خود را به انواع کفپوش های اپوکسی داده اند چرا که آن ها به جهت داشتن بند، محل خوبی برای تجمع و رشد انواع میکروب بودند.

امروزه شاید هنوز استفاده از سرامیک و ... رواج داشته باشد اما ما به شما توصیه می کنیم به دلایل زیر تنها با صرف اندکی هزینه بیشتر، از کفپوش های اپوکسی که دارای متریال قوی و با کیفیتی می باشند استفاده کنید.

نصب راحت
این نوع کفپوش ها بر خلاف سرامیک و کاشی، به راحتی نصب می شوند و زمان زیادی را از شما نخواهند گرفت چرا که بیشتر در نوع چسبی هستند و با کمک یک چسب قوی به طور کاملا محکم بر روی سطوح قرار می گیرند بدون آن که مشکلی پیش آید و چنانچه پس از گذشت چندین سال تصمیم به تغییر طرح آن نمودید کافی است یک لایه از اپوکسی روی آن تعویض شود، همچنین نگهداری از آن ها بسیار راحت است و چنان چه از نوع مرغوب و با کیفیت این کفپوش ها استفاده نمایید دچار هیچگونه خش، خط خوردگی و ... نخواهد شد و تا سالیان سال کیفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

طرح های متنوع
این نوع کفپوش ها دارای طرح های گوناگون می باشد و هر شخص طبق ذوق و سلیقه خود می تواند طرح مورد نظرش را انتخاب کند و با این روش طرح و جلوه زیبا و متفاوتی را در محیط سرویس بهداشتی خانه یا محل کار خود ایجاد نماید، یکی از طرح هایی که امروزه بسیار پرطرفدار شده است نوع سه بعدی این نوع کفپوش ها می باشد که معمولا در طرح هایی همچون اقیانوس و ... می باشند.

دوام بالا
تفاوت دیگری که بین این نوع کفپوش ها با سایر محصولات پوشش دهنده کف سرویس بهداشتی وجود دارد این است که اصولا سرامیک و کاشی به دلیل وزن خود باعث تحمیل وزن اضافه به ساختمان خواهند شد چرا که برای نصب نیاز است از ملات ماسه، سنگ، سیمان و ... استفاده شود.

در صورتی که کفپوش های اپوکسی بدون نیاز به آن ها و کاملا راحت اجرا و نصب می شوند. همچنین این نوع کفپوش ها به دلایل مختلف از جمله عدم نفوذپذیری آب عمری حدود 20 سال یا بیشتر دارند اما کاشی و سرامیک به دلیل بندهایی که بعد از نصب باقی می ماند، نیاز به ترمیم دائمی دارند و عدم توجه به این موضوع ممکن است با مرور زمان دچار شکستگی شوند.

 

مزایای کفپوش های اپوکسی سرویس بهداشتی

همان طور که بیان شد یکی از جدیدترین مواردی که امروزه افراد آن را به عنوان پوشش دهنده کف سرویس های بهداشتی استفاده می کنند، استفاده از انواع کفپوش های اپوکسی است که در ادامه شما را با دلایلی که موجب شده استفاده از این کفپوش ها مقرون به صرفه تر از دیگر موارد باشد، آشنا خواهیم کرد:

مقاومت و ماندگاری بالا
آنتی باکتریال بودن
ضد خش بودن و مقاوم بودن در برابر ضربه
تنوع در رنگ و طرح
قابلیت شستشو بالا
عدم جذب و نفوذ آب
عدم لیز خوردن (به واسطه موادی که در ساخت آن به کار رفته است)

به این مطلب امتیاز دهید 5
پرینت
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید.
Captcha
لطفا صبر کنید...